Sunday 3 July 2011

Berbicara mengenai remaja dan belia ini, umum mengetahui hampir lebih separuh dari komuniti di Malaysia adalah para remaja dan belia ini yang meletakkan Malaysia sebagai negara yang "terlalu hebat" dari segi simpanan aset remaja dan pemuda yang diidam-idamkan kerana "potensi" yang ada pada diri mereka ini.

Jika Bayi di Malaysia dihina dengan dibuang di dalam tong sampah dalam keadaan masih merah bertali pusat, bayi di palestin pula disanjung akibat syahid ditembak oleh tentera zionis


bayi di palestin disanjung kerana syahid...

bayi di malaysia di campak bagaikan tiada harga.....

Pelajar-pelajar di Malaysia melepak di pasaraya membeli-belah dengan aktiviti merugikan diri agama dan negara, tetapi pelajar-pelajar di Palestin sana mendesak, mendesak tentera yahudi untuk berundur. Mereka relakan diri belajar dibawah muncung senapang kerana ilmu mereka akan gunakan untuk berjuang pada kemudian hari.

remaja palestin berjihad dengan batu...


 Semangat remaja-remaja Malaysia adalah berhibur, gembira dalam keseronokan pergaulan bebas, zina, rokok, arak dan disko. Semangat di Palestin adalah bertempur dengan semangat jihad kerana Allah. Mereka bertempur dengan lastik dan batu berhadapan senjata-senjata berteknologi tinggi dan kereta kebal.

sedangkan remaja kita "berjihad" di kedai game...



Kematian di Malaysia kerana pecah kepala atau hancur tubuh akibat lumba haram juga jenayah dan gengsterisme tetapi kemalangan menghasilkan maut di Palestin adalah kerana di Bom dalam serangan menghancurkan akidah umat Islam.

mati "di atas jalan yang lurus"....

 Di Malaysia pendedahan aurat kerana inginkan kebebasan, keseronokan didampingi agar dilihat lelaki bukan mahram tetapi di sana dalam keadaan perang dan darurat mereka menjaga aurat dengan cukup tegas.

permata yang berkilau sekalipun persekitaran yang berdebu...
palestine will be back again !!!!


No comments:

Post a Comment